زندگی من کجاست

کرزی دادگاه ویژۀ انتخاباتی را لغو می کند




شماری از نماینده گان روز سه شنبه گفتند که رییس جمهورکرزی تصمیم گرفته است که به روز پنج شنبه دادگاه ویژۀ انتخاباتی را لغو کند.

این نماینده گان گفتند که رییس جمهور پس ازچاشت دیروز دردیدارش با ۳۵ نمایندۀ مجلس این وعده را داده است.
به گفتۀ این نماینده گان رییس جمهورکرزی راه حل تنش های انتخاباتِ مجلس نماینده گان را تنها در الغای دادگاه ویژۀ انتخاباتی می داند.
این نماینده گان مجلس افزودند که رییس جمهور بررسی های دادگاه ویژۀ انتخاباتی را مخالف قانون می داند و به نماینده گان گفته است که این دادگاه را منحل می سازد.
کمال ناصر اصولی، عضو مجلس نماینده گان گفت: « فعلاً همین موضوع همراه رییس جمهور حل است که کارهایی را که دادگاه ویژه در ولایات می کنند غیرقانونی بوده است.»
محمد عارف رحمانی، عضو مجلس نماینده گان گفت: « ریاست جمهوری تمایل جدی دارد به پایان دادن این سریال و از عزم خود برای دیدار با رییس دادگاه و خواستند از آن ها درواقع به این سریال پایان بدهند، این نتایجی که در کاراین محکمه است، این نتایج بسیار رسوا است.»
این نماینده گان گفتند که الغای دادگاه ویژۀ انتخاباتی به علت گفتگوهای جدی رییس جمهور با رییس دادگاه عالی تا کنون به تأخیرافتاده است.
بیشتر از یک ماه از گشایش مجلس نماینده گان می گذرد؛ اما تاکنون تنش ها بر سر نتایج انتخابات مجلس نماینده گان همچنان حل ناشده مانده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر