زندگی من کجاست

جوانان در قسمت پاکی کاری شهر کابل با شاروالی سهیم میشوند


مسوولین اتحادیه جوانان افغانستان میگویندکه پاک کاری شهر مسوولیت هر شهروند است جوانان نیزباید در پاک کاری شهر با شاروالی همکاری کنند.

غلام داود شایق رییس اتحادیه ژورنالستان افغانستان حین امضای توافقنامه همکاری جوانان در قسمت پاک کاری، جمع آوری لوایح غیر قانونی و تنظیف شهر کابل به رسانه ها گفت:

"جوانان افغانستان تا ختم امسال شاروالی کابل را در بخش تنظیف شهر، پاک کاری و جمع آوری لوایح غیرقانونی در مربوطات شهر کابل کمک میکند".

وی افزود که با امضا ی این توافقنامه و شروع همکاری جوانان تغییرات چشم گیر در شهر کابل مشاهده خواهد شد.

وی از تمام شهریان کابل خواست تا شاروالی را در قسمت پاک کاری شهر یاری رسانند چونکه بدون همکاری آنها شاروالی کابل نمی تواند به تمام نقاط رسیدگی نماید.

وی خاطر نشان ساخت که جوانان، سال آینده نیز شاروالی کابل را درقسمت سرسبزی و نهال شانی کمک خواهند گرفت .

اقای شایق فعالیت های شاروالی کابل را تقدیر نمود و تقدیر نامه را از سوی اتحادیه جوانان افغانستان برای شاروال و موظفین شاروالی کابل اعطا کرد.

محمد یونس نواندیش شاروال کابل درحالی که تقدیر نامه را اتحادیه جوانان بدست داشت به رسانه ها گفت:

" تا اخیر سال آینده هیچ سرک در شهر کابل بدون قیر ریزی باقی نخواند ماند".

وی افزود که، شاروالی کابل پارک های سرسبز را در مربوطات شهر کابل اعمار میکند وهمچنان یک پارک بزرگ بنام جهان نما که 170 جریب است توسط کشور های مختلف دیزاین و اعمار خواهد شد که این پارک بزرگترین پارک در افغانستان خواهد بود.

شاروالی از سهیم شدن جوانان در قسمت تنظیم و پاک کاری شهر قدردانی نمود واز تمام باشنده شهر کابل خواست که شاروالی را در قسمت عملی نمودن پلانش همکاری نمایند .

فرهاد یکتن ازاعضای اتحادیه جوانان افغانستان به آژانس خبری وخت گفت:

"جوانان که آینده سازان کشور اند شاروالی را همکاری کنند تا در آینده خود شان دچار مشکل نشوند".

وی افزود که بدون همکاری مردم شاروالی کابل در قسمت پاک کاری و سرسبزی شهر موفق نخواهد شد پس بیایید دست به دست هم داده و شاروالی کابل را کمک نمایم.

گفتنیست که شاروالی کابل توانسته است قبل از رسیدن زمستان قسمتی زیادی از سرک های شهر کابل را بازسازی و نوسازی نماید ولی هنوز هم مردم به مشکل سرک های قیرریز نشده وفرارسیدن زمستان روبرواند.

خبرنگار : نویداحمد امیری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر