زندگی من کجاست

ارتش آمریکا:ادرار می‌کنند بر کی?+فیلم


ارتش آمریکا درباره ویدئوی "هتک حرمت طالبان" تحقیق می‌کند

ادرار کردن سربازان آمریکایی بر اجساد چند افغان
نیروی تفنگداران دریایی آمریکا گفته در حال تحقیق درباره ویدئویی است که در آن چهار نفر از نیروهایشان بر اجساد کسانی که گمان می‌رود از طالبان هستند، ادرار می‌کنند.
از آنجا این حدس مطرح شده که اجساد متعلق به اعضای طالبان است که آنها پوست قهوه‌ای دارند، لباس‌های گشاد بر تن دارند و پاهای آنها نیز برهنه است و به نظر می‌رسد لباس یکی از آنها خونین است.

لئون پانه‌تا، وزیر دفاع آمریکا، دستور رسیدگی فوری به این مسئله را داده است و گفته که با اشخاص خاطی برخورد خواهد شد.صدایی هم در زمینه می‌گوید: "دوستم، روز خوبی داشته باشی."
وزارت دفاع آمریکا نیز در بیانیه ای ضمن ابراز ناراحتی از محتوای این ویدیو، گفته "این رفتار برای اعضای ارتش غیر قابل قبول است."
منبع این ویدئو که در اینترنت منتشر شده هنوز مشخص نیست، و معلوم نیست چه کسی آن را منتشر کرده است.
دفتر فرماندهی تفنگ‌داران دریایی در واکنش به این ویدئو گفته اعمالی که در این فیلم دیده می‌شود بر خلاف ارزش‌های آنهاست.
انجمن روابط آمریکا و مسلمانان در واکنشی به این ویدئو گفته اگر محتوای این ویدئو مورد تایید قرار گیرد، رفتاری دور از شان ارتش آمریکا را به تصویر می‌کشد.
در نامه ای که این گروه به وزیر دفاع آمریکا، فرستاده است، آمده: "ما هتک حرمت این افراد به مردگان را مغایر قوانین نظامی کشور خود (آمریکا) و همچنین قوانین بین المللی جنگ می‌دانیم که این کار را مشمئز کننده و غیر اخلاقی تلقی می‌کند."
در این نامه از آقای پانه‌تا خواسته شده که افراد مسئول برابر با قوانین ارتش و کشور آمریکا مجازات شوند.
در موردی دیگر، ارتش آمریکا اخیرا پنج سرباز خود را که متهم به قتل غیرنظامیان افغان در ایالات قندهار و هلمند در سال ۲۰۱۰ بودند مورد محاکمه قرار داد.
آمریکا حدود بیست هزار تفنگدار دریایی در افغانستان دارد که بیشتر آنها در ایالات قندهار و هلمند مستقر هستند. کل تعداد نظامیان آمریکا در این کشور به نود هزار نفر می‌رسد.
آمریکا و متحدانش در افغانستان اعلام کرده اند تا پایان سال ۲۰۱۴ افغانستان را ترک خواهند کرد و امنیت این کشور را به افغان‌ها خواهند سپرد.
ابر کلمات

ارتش آمریکا,ادرار,طالبان, سربازآمریکا

ارتش آمریکا,ادرار,طالبان, سربازآمریکا

ارتش آمریکا,ادرار,طالبان, سربازآمریکا

ارتش آمریکا,ادرار,طالبان, سربازآمریکا



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر