زندگی من کجاست

طالبان بالای دفتر پی آر تی در هرات حمله کردند

09.03.1390
به اساس گزارش ها از ولایت هرات قبل از ظهر امروز یک حملهء انتحاری در چوک سینما در شهر هرات صورت گرفت و بعد از آن طالبان بالای  دفتر پی آر تی در این ولایت حمله کرده و فعلاً جنگ میان طالبان و نیروهای خارجی ادامه دارد. هم چنان گفته شده است که تعداد از هلیکوپتر ها در فضای محوطهء دفتر پی آر تی  به حالت پرواز در آمده اما تا حالا از طرف این هلیکوپتر ها کدام فیر صورت نگرفته است، اما صدای فیر های پراگنده شنیده شده تا حالا معلوم نیست که چند تن از حمله کننده ها از بین رفته اند.

از سوی دیگر نیروهای پی آر تی اجازهء داخل شدن را در ساحه به نیروهای امنیتی افغان نمی دهند.

خبرنگار رادیو آزادی از شهر هرات گزارش داده که یک بلند منزل که در مقابل دفتر پی آر تی قرار دارد و بالای محوطهء این دفتر حاکم است، به تصرف نیروی های امنیتی افغان در آمده است.

مطابق به گزارش خبرنگار رادیو آزادی از ولایت هرات، به تعداد 16 امبولانس مجروحین را از محل حادثه به شفاخانهء مرکزی حوزه وی هرات انتقال می دهند. هم چنان به خاطر مسایل امنیتی به خبرنگار اجازهء ورد در داخل شفاخانه داده نشده است.

داکتر محمد رفیق شیرزوی سخنگوی شفاخانهء مرکزی حوزه وی هرات به رادیو آزادی گفت که تا حالا 26 زخمی و 4 کشته در این شفاخانه انتقال داده شده اند.

قاری یوسف احمدی سخنگوی طالبان در یک تماس تلیفونی با رادیو آزادی مسوولیت این حمله را بدوش گرفته و گفته است که این حمله توسط چهار انتحار کننده صورت گرفته است.

جزیات بیشتر در مورد بعداً ارایه خواهد شد.
http://persian.euronews.net/2011/05/30/insurgents-attack-base-in-west-afghanistan/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر