زندگی من کجاست

درسی که ناشر مجله فرانسوی «شارلی هبدو» به مسلمانان افراطی داد! + تصاویر


رانسوی «شارلی هبدو» به مسلمانان افراطی داد! + تصاویر

عشق برتر از نفرت است!! یکی از کاریکاتورهایی که شارلی هبدو سال گذشته بلافاصله پس از آتش زدن دفتر مجله توسط مسلمانان افراطی اقدام به انتشار آن کرده بود.
مجله هفتگی «شارلی هبدو» یک مجله فکاهی است که از سال ۱۹۶۹ شروع به کار کرده و هر هفته روزهای چهارشنبه اقدام به انتشار کاریکاتورهای مختلف از موضوع‌های و شخصیت‌های مختلف می‌نماید. بعد از دهه‌ها فعالیت و انتشار کاریکاتور از موضوع‌های مختلف از جمله دینی و مذهبی، برای اولین بار ماه نوامبر سال گذشته به این مجله حمله و دفتر مجله آتش زده شد!! چرا؟ آن زمان در اعتراض به انتشار کاریکاتوری از محمد پیامبر مسلمانان، عده‌ای مسلمان تبدرو اقدام به انفجار و آتش زدن محل دفتر این نشریه کردند! در اولین روز بازگشایی مجدد دفتر پس از آتش سوزی، سردبیر نشریه اقدام به انتشار کاریکاتوری جالب توجه نمود. در تصویر مذکور یکی از کارکنان نشریه در حال «گی کیس» با یک مسلمان افراطی دیده میشد و در قسمت بالای تصویر به کنایه نوشته شده بود: «عشق برتر از نفرت است»!
بعد از گذشت ماهها امروز چهاشنبه ۱۹ سپتامبر، نشریه مذکور مجددا اقدام به انتشار کاریکاتورهای جدیدی از محمد که شارلی هبدو از آن با نام «موحمت» نام میبرد، نموده است. به نظر می‌رسد این اقدام در واکنش به اعتراض‌های خشونت بار هفته اخیر مسلمانان افراطی در چندین کشور جهان به ساخت فیلمی با نام «بی گناهی مسلمانان» انجام میگیرد که در نتیجه آن بیش از ۳۰ تن از جمله سفیر آمریکا در لیبی کشته شدند! کاریکاتورهای جدید که از دفعات قبلی به مراتب بحث برانگیزتر و احتمالا تحریک آمیزتر هستند، محمد پیامبر اسلام را در حال ایفای نقش در یک فیلم پورنو نشان میدهند. در این کاریکاتور موحمت دیده میشود که خطاب به کارگردان فیلم میگوید «به باسن من علاقه داری؟» / در قسمت راست تصویر هم اعتراض یک مسلمان افراطی مسلح به انتشار فیلم مذکور دیده میشود!
انتشار کاریکاتور محمد پیامبر اسلام در حال ایفای نقش در فیلم پورنو در مجله فرانسوی «شارلی هبدو»
در کاریکاتوری دیگر در شماره جدید این نشریه، محمد به شکل فردی علیل دیده میشود که توسط یک یهودی ارتدوکس بر روی ویلچر هل داده میشود. این کاریکاتور با داشتن عبارت «2 Intouchables» در قسمت بالای تصویر تداعی کننده یک فیلم مشهور فرانسوی (لینک به بیرون)  با همین نام میباشد که در آن خدمتکاری سیاه پوست از فردی سفید پوست و البته بسیار ثروتمند که پس از تصادف از کار افتاده و ناتوان شده است، پرستاری میکند.
کارتونی دیگر از محمد پیامبر مسلمانان. در این کارتون او به شکل فردی علیل بر روی ویلچر دیده میشود که ویلچر حامل وی توسط یک یهودی ارتدوکس به جلو هدایت میشود. این کاریکاتور با داشتن عبارت «Intouchable» در قسمت بالای تصویر تداعی کننده یک فیلم مشهور فرانسوی با همین نام میباشد که سال گذشته در فرانسه پخش شد. در آن فیلم خدمتکاری سیاه پوست از فردی سفید پوست و بسیار ثروتمند که بر اثر تصادف از کار افتاده شده است، نگهداری و پرستاری میکند.

۳ نظر:

  1. ما چرا همیشه وقتی دیگران توهین مینماییند عکس العمل نشان میدهیم؟ در کتاب های مان چیز های تحریر شده که ادم خجالت میکشد بخواند و شرح دهد. زن خود ما اگر شخصی بگوید که سر چشمش ابروست حاضر هستیم اورا بکشیم ولی میرویم از کتاب های مان خانم ان حضرت را فاحشه معرفی میداریم.
    از بهار انوار مجلسی داریم که پیغمبر نمی خوابید مگر چهره خود را دربین سینه های عایشه قرار نمی داد....
    در قسمت اهل و بیت دختران پیغمبر را از ان حضرت نمی دانیم به جز فاطمه حالا از ما و شما کرده دشمن و خاین به پیغمبر پیدا میشود ما که دست این دین ستیزان امریکایی را از پشت سر بسته ایم. چرا با این نوشتن ها میخواهیم خود را دوست و دیگران را دشمن تلقی نماییم؟ دشمنی بالا تر از ما برای پیغمبر وجود ندارد.
    مسله دیگر اگر انها بیایند و بر اساس کتاب های ما فلمنامه بسازند باز برای ما و شما چی باقی میماند؟ انروز باز به سرک خواهیم برامد و شعار خواهیم داد؟

    پاسخحذف
  2. لعنت بر شما منافق بدين كثافات نجس

    پاسخحذف
  3. نفرین بر روی پلید این نجس

    پاسخحذف